کارگاه افکار جدید بشر

ساخت وبلاگ

سلام به همگی
اول از همه من با جستجوی سایت مشکل دارم هر چی و هر کلمه ای سرچ میکنم جواب نمی گیرم. مطمئنم جواب سوال هست تو سایت ولی پیدا نکردم دوستان هم جواب پیام خصوصی رو ندادن مجبور شدم اینجا بگم. ببخشید
سوالم اینه :
میخوام یه جمله یا کلمه یا شایدم عدد را ام ام بی واسم وارونه کنه.
منظورم اینه مثلا کلمه "شادمهر" رو خروجی بده "رهمداش"
ممکنه کمکم کنید!

- - , .

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 191 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 23:25

سلام دوستان.
کسی میتونه برا یه تیزر که شامل نمایش لوگو -صحبت های مدیر عامل و...هست (مثلا برای نمایش لوگو که در حد 4 ثانیه یا سه ثانیه اس که فقط لوگو از حالت اپاسیتی 0 به 100 میرسه و بعد میره سمت چپ و اسم شرکت از زیرش بیرون میاد یا حالت های ساده دیگه و مثلا برای صحبتای مدیر عامل فقط یه آهنگ پس زمینه ملایم و کلا صدا های پر کاربرد مثل صدایی که وقتی تیتر می سریع میاد و میره یا صدای کلیک و اینجور چیزا) سایتی معرفی کنه یا اگه خودش ممکن هس آپلود کنه؟
با تشکر.

- - , .

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 174 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:31

سامسونگ جدید‌ترین عضو از پردازنده‌های هشت هسته‌ای سری Exynos 7 خود را به نام Exynos 7 Octa 7870 معرفی کرد. با اینکه این چیپ‎ست برای گوشی‌های میان رده طراحی شده، اما با بکارگیری پیشرفته‌ترین فناوری ساخت 14 نانومتری FinFET این کمپانی تولید می‌شود.

سال گذشته سامسونگ با تولید اولین پردازنده مبتنی بر فناوری ساخت 14 نانومتری FinFET به نام Exynos 7 Octa 7420، برتری خود را میان تولیدکنندگان تراشه‌های موبایل به همه نشان داد. همین ماه قبل بود که سامسونگ چیپ‏ست هشت هسته‌ای Exynos 8 Octa 8890 را با مودم Cat. 12/13 LTE و هسته‌های‌پردازی بر پایه معماری اختصاصی خود معرفی کرد. سامسونگ در نظر دارد تا با بکارگیری فناوری ساخت 14 نانومتری بر پایه ترانزیستورهای FinFET در چیپ‎ست‌های میان رده، دست به سنت شکنی بدهد و دیگر فناوری‌های پیشرفته ساخت تنها به محصولات رده بالا و گران قیمت محدود نشوند. با توجه به مزایای این فناوری ساخت از جمله بهره وری بالا‌تر از انرژی، انتظار می‌رود سامسونگ با این کار، جایگاه خود را میان سازندگان تراشه‌های موبایل، بیش از پیش بهبود بخشد.
چیپ‎ست جدید Exynos 7 Octa 7870 بیش از 30 درصد انرژی کمتری در مقایسه با چیپ‎ست‌های 28 نانومتری، با ارائه کارایی برابر، ارائه می‌کند.
Exynos 7 Octa 7870 به هشت هسته پردازشی Cortex-A53 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز و مودم LTE Cat.6 2CA با پشتیبانی از سرعت دانلود 300 مگابیت بر ثانیه مجهز است. این چیپ‎ست قادر به رمزگشایی فایل‌های ویدئویی با حداکثر وضوح 1080p و نرخ فریم دهی 60 فریم بر ثانیه است و از نمایشگری با حداکثر وضوح تصویر 1920×1200 پیکسل پشتیبانی می‌کند. پردازنده تصویر این چیپ‎ست در مجموع از 16 مگاپیکسل برای هر دو دوربین جلویی و پشتی و یا 8 مگاپیکسل برای هریک از آن‌ها، پشتیبانی می‌کند.
تولید انبود Exynos 7 Octa 7870 در فصل جاری آغاز می‌شود. منبع: guru3d

- - , .

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 185 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 0:21

یوبی سافت و انویدیا به تازگی همکاری مشترکی شروع کرده‌اند تا به کاربرانی که می‌خواهند کارت گرافیک جدیدی خریداری کنند یک عدد نسخه‌ی رایگان بازی Tom Clancy’s The Division هدیه دهند. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید.
همانطور که در مقدمه خواندید در صورت خرید یک کارت گرافیک جدید می‌توانید یک نسخه از بازی را به رایگان داشته باشید. این کارت گرافیک‌ها عبارتند از:
نسخه‌ی دسکتاپ

  • Geforce GTX 970
  • Geforce GTX 980
  • Geforce GTX 980 Ti

نسخه‌ی نت بوک
  • Geforce GTX 970M
  • Geforce GTX 980M

البته باید در نظر داشته باشید که در صورت خرید یکی از این کارت‌ها، یک عدد کد دانلود درون جعبه‌ی کارت گرافیک از قبل قرار گرفته که می‌توانید با استفاده از آن نسخه‌ی کامل بازی را دانلود کنید. هرچند این کد فقط مخصوص نسخه‌ی کامپیوتر شخصی بازی The Division خواهد شد.
انتظار می‌رود که این اقدام در این هفته شروع شود که نسخه‌ی بتای بازی نیز فعال خواهد شد. البته هنوز زمان مشخصی اعلام نشده و اینکه کدام منطقه شامل این فروش ویژه خواهد شد.

بتای بازی The Division قرار است که از سی بهمن برای PC و کنسول خانگی PS4 شروع شود. دارندگان کنسول Xbox One نیز می‌توانند یک روز زودتر به نسخه‌ی بتای بازی دسترسی داشته باشند.
این فروش ویژه قرار است تا با باندل قبلی Rise of the Tomb Raider جایگزین گردد. بازی The Division نیز در ۱۸ اسفند عرضه خواهد شد.

- - , .

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 185 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 0:21

کار گیم (با نام تجاری بازی ماشین) یک بازی آنلاین فوق العاده و کم نظیر ایرانی است که در آن می توانید تجربه حضور در مسابقات بزرگ رالی را داشته باشید. شما باید منابع را با کسب امتیاز و برنده شدن در مسابقات با سایر کاربران و نیز انجام کارهای دیگر کسب کرده و ماشین و راننده های خود را ارتقا دهید. همچنین امکان ایجاد تیم و مسابقات تیمی در ماشین باز وجود دارد.
پس از عضویت در منو بالای سایت می توانید به ماشین ها، راننده ها، مسابقات، بخش فروشگاه برای خرید منابع، بخش چت و ... دسترسی داشته باشید.
www.cargame.ir

- - , .

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 186 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 0:21

تمامی زمانها بر اساس +3.5 گرینویچ می باشد. هم اکنون 09:51 می باشد.

- - , .

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 177 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 12:31

سلام به همه دوستان و اساتید عزیز
من درایو سی 110 گیگ فضا داره
اما وقتی بررسی میکنم درایو سی رو میبینم که 67 گیگ پره و my document همه دسکتاپ و کلا بخشهای مربوط به درایو سی رو بررسی میکنم مجموعه هفتاد گیگه

و از فضای باقی مونده ده گیک رو خالی نشون میده یعنی سی گیگ دیگه جا دارم اقدامات زیاد رو هم انجام دادم
پوشه temp رو خالی کردن
سطل آشغال رو خالی کردم
سیستم ریستور پوین رو خالی کردم
دسک تاپ رو انتقال دادم فایهاش رو
کوکی ها و ... و فایلهایی که فایر فاکس و چرخ توی اینترنت باعث پر شدن میشه رو پاک کردم
ویروس کشی کردم
رجیستر یو تعمیر کردم
دیسک کلین آپ رو انجام دادم
و کارایی از این قبلیل
اما سی گیک هنوز نامعلومه در این موارد در فولدر اپشن فایلهای مخفی رو هم تیک رو زدم تا فعال بشن تا پاگ کنم
اما مسئله همچنان باقیس

لطفا راهمایی کنید ممنون

- - , .

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 157 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 8:35

سلاموخسته نباشید به ویژه خدمت استادمون
the_king

من تازه شروع به ساختن dll با ویژوال بیسیک کردم.اما مشکلی دارم اون هم این هست که من نرمافزارهایی دیدم که کنار فایل اجرایشون فایل dll وجود داره و از اون استفاده میکنن بدون نیاز به رجیستر کردن فایل dll.الان من با اکتیوکس دی لل dll ساختم اما برای اینکه ازش استفاده کنم باید رجیستر بشه.الان چه طوری دی لل بسازم که نیاز به رجیستر نداشته باشه.یا ترفند دیگه.مرسی از توجهتون به سوالات.من اولش کلی سرچ میکنم.

- - , .

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 170 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 4:00

تمامی زمانها بر اساس +3.5 گرینویچ می باشد. هم اکنون 01:20 می باشد.

- - , .

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 213 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 4:00

سلام
خوشبختانه نسخه کافه بازار بازی استراتژیک گنگ استایل هم توسط تیم لیپینیک منتشر شد. البته هنوز این بازی به صورت نسخه بتا هست تا بازیکنان بیشتری اونو بازی کنن و ایرادات بازی رو بگند تا بهتر و بهتر شه و کم کم به نسخه اصلی هم برسه، ولی این بازی در حال حاضر با نسخه نهایی تفاوت چندانی نداره و بسیاری از باگها رو رفع کردیم و در راه استیبل تر کردنش هستیم.
مفتخر هستیم که این بازی رو با یک فریم ورک سی پلاس پلاسی نوشتیم و به نظر می رسه اولین و بهترین بازی استراتژیک تحت موبایل ایرانی به سبک کلش آف کلنس باشه. چرا که بیشتر بازیهای ایرانی این سبک، تراوینی هست.
این بازی برای دو پلتفرم آی او اس و اندروید پورت شده و دو زبانه فارسی و انگلیش هست.
قطعا مقایسه یک بازی چند ماهه با امکانات کم در مقابل یک بازی جهانی چهار ساله و کلی تجربه و کلی بودجه و برنامه نویس و امکانات، کار عادلانه ای نیست ولی ما هم سعی می کنیم در جایگاه خودمون، نهایت تلاشمون رو انجام بدیم تا هر روز بهتر از روز قبل باشیم.
این بازی توسط دو برنامه نویس نوشته شده:

  1. آقای حامد افشار – مدیر فنی و لیدر، برنامه نویس کلاینت و برنامه نویس سرور
  2. آقای هادی عباسی – برنامه نویس کلاینت

اطلاعات بازی:
وب سایت تیم:
http://www.lipinic.com
نسخه کافه بازار بازی گنگ استایل :
https://cafebazaar.ir/app/com.lipinic.gangstyle/?l=fa
نسخه گوگل پلی بازی گنگ استایل :
https://play.google.com/store/apps/d...inic.gangstyle
نسخه اپ استور بازی گنگ استایل :
https://itunes.apple.com/app/id1058309388
ویدیو های بازی:
http://www.aparat.com/v/IznYj
http://www.aparat.com/v/LN6Av
http://www.aparat.com/v/a4EDY

به امید فردایی بهتر برای همگان...

- - , .

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 4:00

مرجع : سايت خبری ايتنا

چاپگر سه بعدی یک تکنولوژی منحصر به فرد است که با آن می‌توانید تقریبا هر چیزی را به سرعت و با دقت تولید کنید. علاوه بر این به غیر از کاغذ می توانید چاپ خود را بر روی مواد مختلف پلاستیک، فلز، و موم و غیره انجام دهید. تولید کنندگان دیگر نیاز ندارند ابزار خود را مورد سنجش قرار دهند یا عکس‌ها را به صورت دستی چاپ کنند. آنها می‌توانند برای انجام این موارد براحتی بر روی چاپگرهای سه بعدی تکیه کنند. چاپگرهای سه بعدی تقریبا می توانند هر چیزی را در هر اندازه ای تولید کنند: مانند اسباب بازی برای بچه ها، پیتزا برای فضانوردان، کفش های پاشنه بلند برای هکرها و پروتزهای پزشکی برای انسانها و حیوانات.
در صنعت چاپ سه بعدی حفظ حیات وحش نه تنها یک عمل خیر است، بلکه نشان از توانایی کامل این فناوری هم می باشد. مهندسین و پزشکان با استفاده از چاپگرهای سه بعدی تولیدات مختلفی از قبیل پروتزهای مفصلی و اسکلت و دیگر محصولات پزشکی برای حیوانات انجام داده اند. زمانی هم که بیمار بهبود می یابد می توان آن پروتز را برداشت یا بار دیگر استفاده کرد.

پای جدید برای یک سگ
Derby یک سگ است که اندامش رشد کاملی نداشته و مجبور به خزیدن بود. صاحبان اصلی Derby او را رها کرده بودند اما خوشبختانه، او به زودی با Tara Anderson رئیس سیستم های سه بعدی ملاقات کرد. او صاحب Derby شد و به کمک تولید کنندگان و با استفاده از تکنولوژی چاپگرهای سه بعدی یک جفت پای مصنوعی برای این سگ آماده کردند. Derby هم با خوشحالی این پاها را پذیرفت و به زودی یاد گرفت که چگونه با آنها بدود. در حال حاضر این سگ با مربی جدید خود که همسر Tara Anderson است می تواند با پاهای جدیدش سه مایل را با تمام سرعت و بی وقفه بدود.
پروتز پای Derby در حقیقت با نسخه های متعددی ایجاد شد. مدل اولیه کوتاه بود و Derby نمی توانست کامل بر روی پاهای خود بایستد. در این مدل اگر فشاری به ستون فقرات وارد می شد می توانست به آن آسیب بزند. با بزرگتر کردن مدل پروتز باز هم مشکل حل نمی شد بلکه فقط مراحل ساخت را پیچیده تر می کرد. کارکنان سیستم های سه بعدی تصمیم گرفتند طرح را کاملا تغییر دهند و از یک مواد جدید برای عملکرد زانوی سگ استفاده کنند. نتیجه این شد که Derby دارای یک پای پروتز شد که با پای هیچ سگی شباهت نداشت اما در حال حاضر این سگ هر روز با اشتیاق از آن استفاده می کند.

آرواره ای از تیتانیوم برای یک لاک پشت
اکثر لاک پشت های دریایی جزء گونه های در خطر انقراض هستند به همین دلیل دانشمندان در تلاش هستند که هر حیوان زخمی از این گونه ها را نجات دهند. در سال ۲۰۱۴ فک یک لاک پشت دریایی پس از برخورد با پروانه یک قایق شکست و حیوان نمی توانست دیگر غذا بخورد.
آوردن این لاک پشت به محیط آزمایشگاه بسیار مشکل بود و لاک پشت هم نمی توانست غذایش که ماهی های کوچک بودند را ببلعد و در عین حال بسیار گرسنه بود. به همین دلیل متخصصانی از بخش پژوهش لاک پشت های دریایی دانشگاه Pamukkale، تیم مرکز توانبخشی و نجات حیوانات و کمپانی Btech ترکیه برای طراحی و تولید چاپ سه بعدی فک تیتانیومی با هم بسیج شدند.
جالب است که بدانید چاپ سه بعدی بر روی فلز یکی از رایج ترین این فناوری ها می باشد. اکثر کاربران با چاپ پلاستیک ABS آشنا هستند. مدلهایی که بر اساس مواد پلاستیکی ساخته می شوند بسیار ارزان اما شکننده هستند. اما این مواد مناسب دقت اینگونه چاپگرها نمی باشد. بنابراین به شما اجازه نمی دهد تا مدل پیچیده ای مانند آرواره یک لاک پشت را به خوبی طراحی کنید.
در چاپ سه بعدی فلزی قادر خواهید بود تا یک آیتم دقیق و جامد را با جزئیات کامل بوجود آورید. به همین دلیل آرواره جدید از تیتانیوم ساخته شد. با کار طولانی و سخت بر روی چاپگرهای سه بعدی می توان محصول فلزی با کیفیت مناسب چاپ کرد. در چاپگرهای سه بعدی جدید از خاک رس فلزی استفاده می کنند که دارای (فلزات نقره، طلا، برنز و یا مس) می باشد که با یک چسب طبیعی و آب مخلوط شده است. در یک تاریخ و زمان دو مواد تشکیل دهنده در طول چاپ ادغام شده و در نتیجه چنین جسم فلزی جامدی پدید می آید.

یک شاهکار معماری و یک پناهگاه مصنوعی برای یک خرچنگ نرم تن
خرچنگ نرم تن از پوسته خالی صدفها و دیگر خرچنگها استفاده می کند و به طور منظم آنها را تغییر می دهد تا زمانیکه رقیب قوی تری پیدا شود که خانه را از او بگیرد. جمعیت این گونه از خرچنگها کاملا به دسترس بودن این پوسته ها بستگی دارد. اگر این خرچنگها نتوانند پوسته را تا زمان مناسب پیدا کنند جان خود را از دست می دهند.
یک طراح ژاپنی به نام Aki Inomata با ترکیبی از هنر و محافظت برای این خرچنگ کار جالبی انجام داد. او پوسته مورد علاقه این گونه از خرچنگها را مورد بررسی قرار داد و خانه ای از جنس صدف توسط چاپگرهای سه بعدی تولید کرد که از بیرون مانند یک ساختمان کریستالی، آسیاب، کلیسا و بناهای معماری است. به نظر می رسد که خرچنگ نرم تن از این کار طراح بسیار خوشحال شد.

منقار توکا
در کاستاریکا نوجوانان با یک توکا جوان بازی می کردند که متاسفانه بازی پایان خوشی نداشت چون پرنده منقار بالایی خود را از دست داد. این جور آسیبها باعث می شود پرنده به آرامی و با درد شدید به استقبال مرگ برود. طبیعتا توکا بدون منقار نمی تواند غذا بخورد و در نتیجه از گرسنگی می میرد. علاوه بر این توکاهای ماده بر اساس رنگ منقار جفت خود را انتخاب می کنند و در این صورت پرنده آسیب دیده شانسی برای جفت گیری هم نخواهد داشت.
داوطلبان یک کمپین برای کمک به این پرنده راه اندازی کردند. آنها می خواستند با جمع آوری پول توسط چاپگرهای سه بعدی یک منقار جدید برای پرنده درست کنند. در این وضعیت معلوم شد که مردمان مهربان زیادی وجود دارند چون کمتر از ۴۸ ساعت مبلغ ۵۰۰۰ دلار جمع شد.
داستانی مشابه هم برای یک توکای برزیلی به نام Tieta اتفاق افتاده است. این توکا را از نمایشگاه حیوانات غیر قانونی در ریودوژانیرو نجات دادند. Tieta قسمت بالایی منقار خود را از دست داده بود و به همین دلیل قاچاقچیان با این پرنده بسیار بدرفتاری می کردند.
متخصصانی از سه دانشگاه برزیل گرد هم آمدند تا در مدت سه ماه توانستند توسط چاپگرهای سه بعدی پروتز ویژه ای برای Tieta درست کنند. بزرگترین چالش آنها ایجاد براقیت و انعطاف پذیری در این پروتز بود. این پرنده سه روز پس از جایگزینی توانست منقار را بپذیرد و در حال حاضر Tieta به طور مستقل می تواند مانند تمام توکاهای دیگر در طبیعت غذا بخورد و کارهایش را انجام دهد.

پا برای یک اردک
آلاله یک جوجه اردک است که از زمانی که از تخم بیرون آمد پای چپش به سمت عقب چرخیده بود و به علت درد زیاد نمی توانست به درستی راه برود یا شنا کند. پرنده به همین شکل زندگی می کرد تا زمانیکه وارد پناهگاه پرندگان شد و وضعیت بهتری پیدا کرد.
در اینجا به دامپزشکان توصیه می شود که پای معیوب را بردارند و برای کمک به حیوان ،خواسته خود را با پناهگاه NovaCopy که متخصص چاپگرهای سه بعدی در این زمینه هستند در میان بگذارند.
متخصصان NovaCopy پای چپ آلاله را اسکن کردند و یک پروتز مصنوعی برای این جوجه اردک خوش شانس درست کردند. همزمان چند مدل دیگر از جمله طراحی مناسب برای تعطیلات و شنا ایجاد شد. بزودی آلاله در فیسبوک یک ستاره و نمادی برای پناهگاه پرندگان می شود.

پا برای یک گربه
وینست گربه ای است که بدون استخوان ساق پای عقب متولد شد و به دلیل این مشکل نمی توانست راه برود. اما دکتر Mary Sarah Bergh از دانشگاه ایالتی آیووا سرپرستی اش را به عهده گرفت و تصمیم گرفت توسط چاپگرهای سه بعدی یک جفت پای قابل استفاده برایش درست کند. برای مدتی طولانی Mary نمی دانست که چگونه باید این کار را انجام دهد تا اینکه او و همکارانش از شرکت Biomedtrix درخواست کمک کردند. این تیم به کمک هم یک جفت پای تیتانیومی مصنوعی برای گربه چاپ کردند. معمولا پروتز برای ادامه اندامها ساخته می شود اما وینسنت هیچ استخوانی برای اتصال نداشت بنابراین پاهای تیتانیومی مستقیما به لگن متصل شد تا استخوان به مرور زمان در کنار فلز رشد کند. با توجه به طرح این پاها پروتز با رشد گربه باید اصلاح می شد تا زمانیکه ارتفاع پاهای عقب با جلو یکی شود. حالا وینسنت سه ساله است و دوباره راه می رود.
آزمایش منحصر به فرد پروتز تیتانیوم وینسنت تجربه ارزشمندی است که می تواند در جهت درمان سایر حیوانات مبتلا به بیماریهای مشابه مورد استفاده قرار بگیرد.

چرخ برای یک سگ معلول
داستان زندگی یک سگ از نژاد شیهواوا به نام TurboRoo زندگی بسیاری از سگها را تغییر داد. این سگ در زمان تولد پاهای جلو را نداشت. اما صاحبانش به این دلیل او را رها نکردند و در عوض توسط چرخهایی که به قفسه سینه این سگ متصل کردند باعث شدند تا بتواند حرکت کند. آنها داستان خود را در محیط آنلاین منتشر کردند و به سرعت این داستان مانند یک ویروس در همه جا منتشر شد.
افرادی که قلبا مشکل TurboRoo را درک کردند متخصصانی از شرکت سهdyn بودند. آنها یک هدیه ویژه برای این سگ ساختند: یک چرخ سه بعدی چاپ شده. TurboRoo در زمانی بسیار کوتاه توانست از این دستگاه استفاده کند و مانند تمام سگهای دیگر احساس خوشحالی کند.
هر چند TurboRoo اولین سگی بود که چرخش توسط چاپگرهای سه بعدی تولید شد ولی آخرین سگ هم نبود. سگهای زیادی بودند که مشکلاتی مشابه داشتند که با استفاده از این دستگاه حل شد. یک سگ دیگر هم از همین نژاد در خیابان پیدا شد که صاحبانش به دلیل اینکه در زمان تولد بدون پاهای جلو متولد شده بود در یک جعبه کارتنی در خیابان رهایش کرده بودند.
یک رهگذر مهربان به این سگ پناه داد و سپس از سازمان خیریه ای به نام SFSPCA درخواست کمک کرد. آنها چرخهای ویژه ای برای این سگ ساختند.

در سال گذشته چاپگرهای سه بعدی بسیار مقرون به صرفه بودند. هر چند مطمئن هستیم که این چاپگرهای سه بعدی بزودی نمی توانند وارد محیط خانه کاربران شوند تا آنها قادر به تولید اسباب بازی یا یک پروتز برای حیوانات خانگی باشند. اما می توانید به سادگی یک مدل سه بعدی مورد نیازتان را از اینترنت دانلود کرده و سپس فایل را به نزدیکترین خدمات کامپیوتری که دارای اینگونه چاپگرها است ببرید. حال تصور کنید با این فناوری فوق العاده در مرحله بعد قادر هستیم چه چیزهایی تولید کنیم.

- - , .

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 163 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 19:55

در حالی که ظرفیت حافظه‌های SSD به 2.5 یا حداکثر 3.5 ترابایت محدود می‌شد تراشه‌های جدید میکرون ساخت حافظه‌هایی با ظرفیت بیش از 10 ترابایت را برای شرکت اینتل ممکن کرده است.

به گزارش ایتنا از فارس، حافظه‌های SSD از نظر ظرفیت و میزان ماندگاری روز به روز در حال پیشرفت هستند. شرکت Fixstars ماه گذشته یک حافظه اس.اس.دی 13 ترابایتی روانه بازار کرد که قیمت آن 13
هزار دلار بود.

امسال هم سن دیسک قصد دارد دو حافظه اس.اس.دی با ظرفیت 6 و 8 ترابایت روانه بازار کند. سامسونگ هم از عرضه حافظه‌های اس.اس.دی با ظرفیت 4 ترابایت خبر داده است.

اینتل هنوز زمان عرضه عمومی حافظه‌های اس.اس.دی یاد شده را اعلام نکرده است. اما برخی منابع از احتمال عرضه آنها ظرف شش ماه آینده خبر داده‌اند.

- - , .

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 195 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 19:55

دکوراسیون داخلی این خانه توسط widawscy studio architecture با سبک مینیمال و به کارگیری زوایای رنگی انرژی بخش طراحی شده است. دیوار نشیمن و کف سازی این خانه با بتن صیقل داده شده پوشانده شده و ترکیب رنگ خاکستری با دیوارها و سقف سفید، جلوه ی رنگی فضا را تا حدودی به تعادل رسانده است. به کارگیری رنگ آبی لاجوردی و آبی ملایم در مبلمان و وسایل منزل و ترکیب آن با رنگ سفید ، علاوه بر ایجاد محیطی ملایم و آرامش بخش، فضا را شاداب و با طراوت کرده است.

منبع: دکوبوم

- - , .

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 177 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 19:55



از امکانات و ویژگی های پوسته پرونتو می توان به طراحی فلت و واکنش گرا، نمایش مطالب به صورت لایه بندی با چیدمان مرتب و پشت سرهم، کدنویسی استاندارد و سئو بالای قالب، امکان شخصی سازی از طریق پیشخوان و پنل سفارشی سازی (پنل تنظیمات قالب)، نمایش هشدار نصب و فعال کردن افزونه های مورد نیاز برای بالا بردن کارایی قالب وردپرس، پشتیبانی از ابزارک و … اشاره کرد.

منبع : قالب وردپرس فارسی سایت آگهی

- - , .

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 178 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 15:43

دسته بندی آبشاری قالب با استفاده از افکتهای جی کوئری زیبا زیرمنو را نمایش می دهد که می توان انرا از طریق فهرستها تنظیم کرد. این قالب وردپرس در سایدبار و پانوشت امکان استفاده از ابزارک را فراهم می کند. یکی از قابلیتهای کاربردی این پوسته دارا بودن استایل مناسب و زیبا برای افزونه های کاربردی مانند فرم تماس ۷ یا افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس می باشد. سایر قابلیتهای پوسته عبارتند از: طراحی واکنش گرا و سازگار با موبایل و تبلت، کدنویسی استاندارد و سئو بالا، صفحه بندی خودکار مطالب، نمایش جعبه اطلاعات نویسنده در ادامه مطلب و زیر نوشته، نمایش مطالب مرتبط توسط کد و بدون استفاده از افزونه، دارای ویدئو پلیر آنلاین برای مطالب دارای فیلم آموزشی و …

منبع : قالب وردپرس اسلایدر دار

- - , .

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 310 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 15:43

از مزایای قالب وردپرس بلاگر می توان به طراحی واکنش گرا و مینیمال اشاره کرد باعث سازگاری و نمایش صحیح سایت در موبایل، تبلت و سایر دستگاه ها است همچنین کدنویسی قالب کاملا استاندارد بوده که باعث سئو بالا و افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت می شود. از سایر امکانات پوسته می توان به پشتیبانی از ابزارک در چندین مکان، قابلیت شخصی سازی و ویرایش بخشهای مختلف تم مطابق با خواسته مدیر سایت اشاره کرد.
سایر امکانات :
  • دارای پنل تنظیمات برای مدیریت بخشهای مختلف قالب
  • پشتیبانی از شبکه های اجتماعی
  • نمایش مشخصات نویسنده مطلب به همراه تصویر نویسنده
  • صفحه بندی خودکار نوشته ها
  • امکان تغییر کپی رایت قالب از بخش مدیریت و سفارشی سازی
  • کدنویسی استاندارد و سئو بالا قالب وردپرس بلاگر
  • پشتیبانی از فهرست و ابزارک
  • امکان تغییر لوگو یا قرار دادن بنر در هدر از بخش سفارشی سازی

منبع : قالب وردپرس blogger فارسی

- - , .

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 177 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 15:43

معرفی دفتر خدمات بازرگانی مان

دفتر خدمات بازرگانی مان مفتخر است با بیش از 8 سال سابقه و با بهره گیری از توانمندی کارشناسان مجرب، خدمات شایسته ای را در رفع نیاز مشتریان خود ارائه نماید. لذا بدینوسیله با ابراز امیدواری از همکاری با شما، آمادگی خود را در انجام خدمات ذیل اعلام میدارد. لازم به ذکر است اکثر خدمات این دفتر به صورت غیرحضوری و فقط با یک تلفن برای مشتریان انجام و ارسال میگردد و ضمناً این اطمینان خاطر به شما داده میشود مسئولین شرکت، به عنوان کارگزار شما نهایت تلاش خود را در صرفه جویی در زمان و هزینه های مشتریان خود انجام داده و در تمامی مراحل کار نسبت به ارائه گزارش روند عملکرد خدمات ارائه شده اقدام مینمایند.

پاره ای از خدمات قابل ارائه در ایران توسط دفتر خدمات بازرگانی " مان"با مناسبترین هزینه ، کوتاهترین زمان

1- ثبت سفارش یک روزه و اخذ مجوز از وزارت بازرگانی با بهترین تعرفه و کمترین هزینه

2- ثبت سفارش تخصصی انواع خودروهای سبک و سنگین

3- صدور پروفرما بر اساس فرمت اعلامی وزارت بازرگانی و اصلاح پروفرما به درخواست شما ( تغییر قیمت وزن تاریخ انقضا و غیره )

4- اخذ و تمدید کارت بازرگانی و ثبت نام توکن بازرگانی

5- اخذ انواع گواهی های بازرسی ، پیش و پس از حمل، در مبداء یا مقصد ( دارای قرارداد با شرکتهای بازرسی بین المللی ) با تعرفه ای کمتر از تعرفه شرکت های بازرسی

6- اخذ انواع مجوزهای مورد نیاز از وزارت خانه ها و سازمان های ذیربط ( دامپزشکی و قرنطینه ، انرژی اتمی ، مخابرات و ... )

7- استریپ و ترانزیت کالا، حمل یکسره تا انبار رزرو کشتی و کانتینر

8- اخذ انواع بیمه نامه های باربری و غیره با بالاترین پوشش بیمه ای بدون نیاز به حضور مشتری در کلوز های مختلف با قیمت پایین تر ( دارای قرارداد با شرکتهای بیمه معتبر ) با نرخ چشمگیر

9- مشاوره ی تخصصی در ارتباط گروه های کالایی 10- انجام کلیه امور بانکی محوله به نمایندگی از طرف مشتری ( گشایش انواع اعتبارات اسنادی ، بروات وصولی ، ضمانت نامه های بانکی، حوالجات ارزی و اخذ مجوز و تهیه ارز از طریق اتاق مبادلات ارزی ، بررسی، اصلاح و تکمیل اسناد و ظهرنویسی )

11- مشاوره در امور بازرگانی ، تعیین تعرفه های گمرکی ، ترخیص کالا ، امور بانکی

تلفن :42038- 021

خیابان ولیعصر (ع) – بالاتر از میدان ولیعصر-کوچه ملایی پلاک18 طبقه4

- - , .

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 194 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 14:20

معرفی سایت نیازمندی نیاز پارس

می‌خواهید ماشین‌تان را بفروشید؟ به دنبال میز ناهارخوری ترتمیز با قیمت مناسب هستید؟ می‌خواهید گیتارتان را با سه‌تار تعویض کنید؟ گوشی‌تان را بردارید، عکسی از آنچه می‌خواهید بگیرید، شرایط‌‌‌تان را بنویسید و آگهی‌تان را در نیاز پارس ثبت کنید.

علاوه بر وب‌سایت، می‌توانید نرم افزار نیاز پارس را روی دستگاه‌های اندرویدی، آیفون و آیپد نیز داشته باشید.

برای گشتن در میان آگهی‌های نیاز پارس، لطفاً شهرتان را از فهرست انتخاب کنید

www.niazpars.ir

- - , .

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 159 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 14:20

یک پروژه اکتیوکس dll دارم.توش یک تابع میخوام کار کنم بعد با فرمت dll ذخیره کنم بعد یک برنامه اگزه بسازم که بعد از اضافه کردن dll به رفرنسها بتونماز ش استفاده کنم اما اور میده.دلیلش چیه?

http://s7.picofile.com/file/8239241768/dll.png

http://s6.picofile.com/file/8239241792/test.png

- - , .

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 200 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 10:52

سلام دوستان
من مشکل اساسی با این فارسی نوشتن تو فلش دارم.
هر ترفندیم که بگید بکار بردم اما جواب نداد. با فارسی ساز مریم، پارسی نگار ، لیمون کار کردم اما نشد. موقع نصب برنامه ام رو عربی گذاشتمک بازم نشد.

تو آموزش های دانشمند محصول دریاسافت گفته بود اول متنو بنویسید بعد تو پنل properties ، تو قسمت text Engine از classic textfield به text layout framework تغییر بدید. تو نسخه ای که اموزش میداد نسخه CS5 بود اما من اخرین ورژن یعنی CC 2016 رو نصب کردم که این گزینه رو اصلا نداره.

نمیدونم چکار کنم. واقعا کسی نیست بتونه مشکلشو حل کنه. فقط با عرض معذرت راه حل علمی تخیلی ندید که فقط ادمو گمراه کنه. چون واقعا این چند روزه اعصابم داغون شده. هنوز هیچی از پروژه رو انجام ندادم.

نبود گزینه TLF Text تو فلش CC 206

گزینه TLF Text تو آموزش های دانشمند دریا سافت

- - , .

کارگاه افکار جدید بشر...
ما را در سایت کارگاه افکار جدید بشر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان onlinemajid بازدید : 171 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 10:52